Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 14. prosince 2014

Christmas blues.

Dlho som sa vám neozvala, ja viem. Ale už sa polepším!

V niektorom článku som sa trochu zasnívala nad snehom, čokoládou, prechádzkami a tak. Ono to vlastne už prišlo. Dávnejšie, ale predsa. Snehu bolo chvíľu dosť, darčeky na prvý sneh (taká jemná tradícia) boli odovzdané a vianočná nálada sa ma pomaly, ale isto zmocňuje celkovo.
Vypekám koláče, paradoxne som ale žiadne vianočné pečivo neskúšala, no ešte kopa času pred nami, častejšie si spievam, štrikujem rukavičky, viac spomínam a teším sa. Ešte plánujem skočiť na vyrábanie si vianočného baliaceho papiera a aspoň trochu originálnych handmade štítkov na darčeky. Možno skúsim skrotiť svoju závislosť na zápisníčky a jeden si vyrobiť. Ani nie tak celkom pre seba.
No také to "echt" ešte pred vianočnými Vianocami 24tého, budú viedenské vianočné trhy. Juhú!
Mám to ja malé-veľké sny.

Čo vy a Vianoce? Už vás chytajú za nohu? :)

S láskou,
T.

Jedna strašne "umelecká" fotka z môjho 2,0 MP foťáku na mobile - vrbovský zamrznutý rybník.


Žádné komentáře:

Okomentovat